2013. október 16., szerda

Képes Rovat #6: Mert még sosem volt ilyen szép az ősz

Vagyis én még sosem láttam ilyen szépnek. Igaz itt most épp esik az eső és fúj a szél, de akkor is. Még sosem töltött el ilyen jó érzéssel, hogy ősz van. Eddig olyan gyönyörű idő volt, sütött a nap, a fák tényleg ezernyi színben pompáztak/nak. Úgy igazán lehetett érzeni a természetet és a belőle áradó nyugalmat és harmóniát. Persze ebben biztos az is közre játszik, hogy most én is békés időszakomban vagyok.
Szerintem az időjárás elszégyellte magát a pocsék tavasz miatt, és így próbált meg kárpótolni (ha fehér karácsonyunk lesz Isten biza' megbocsájtok neki). Továbbá miközben őszi képeket keresgéltem arra a megállapításra jutottam, hogy határozattan az ősz a legfotogénebb évszak (és a legkevésbé fotogén a nyár).

És annyira jellemző, hogy pont akkor romlik el az idő, amikor arról szeretnék írni, hogy mennyire szép (bár most se ronda, csak szürkébb és vizesebb). De mindegy, íme pár kép amik történjen bármi szépek maradnak:



 




  



További őszi képek a Pinterestes mappábamban.

1 megjegyzés: