2012. szeptember 3., hétfő

0. bejegyzés

Hát eljött ez a nap is, én is beálltam a blog írók népes táborába. Már régóta érlelődött bennem ez a gondolat. És hogy miért? Hát a legfőbb érvem, hogy miért ne?
Igazából valamikor régen szépen megfogalmaztam, egy kedves kis frappáns kezdő bejegyzést, de butus kis fejemmel nem írtam le. Így hát most csak ülök itt, és nem is tudom mit írjak.
Az egész blog írásról egy Paul Valéry idézet jut eszembe: Azok a gondolatok melyeket magunkba őrzünk kárba vesznek.
Hát ezért írok most blogot.

Elsősorban könyves blognak tervezem, de csapongó természetemet ismerve valószínűleg sok mást is ide fogok még keverni, például filmsorozatokat, mert azokról is szeretek beszélni.

És most a 0. bejegyzésem végére is értem :)

Kép innen: http://favim.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése