2013. február 21., csütörtök

A visszautasíthatatlan ajánlat

Végre.
 Azóta megakarom venni a Keresztapát, hogy megláttam a szép filmes borítójával egy könyvesboltban. De nem tettem, mert az a fura elképzelésem támadt, hogy nem veszem meg addig amíg valahol le nem lesz árazva legalább 40%-kal, csak hogy elmondhassam, hogy egy visszautasíthatatlan ajánlat volt a megvétel (meg persze nem is egy olcsó könyv).
Amikor könyvesboltban jártam szinte mindig megkerestem belelapozgattam, és megfogadtam, hogy hamarosan a polcomon lesz. De idáig senki nem akart megszánni engem, már majdnem megtörtem, amikor megkaptam a hírlevelet az Alexandrától, hogy 35% kedvezmény van a Geopen könyveire, több se kellett a Keresztapa máris a virtuális kosaramban landolt. Persze ez csak harmincöt százalék és nem negyven, de azon az öt százalékon már igazán nem akadhatok fönn :)
Így történt, hogy most már végre a Keresztapa is ott díszeleg a polcomon (vagyis csak díszelegne, ha lenne még rajta hely és nem egymás hegyén-hátán lennének a könyveim).

Egyetlen baj ezzel csak az, hogy még csak február van és ez már a hatodik vásárolt könyvem, de hát az előzőek olcsók voltak, ez meg egy visszautasíthatatlan ajánlat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése