2012. december 28., péntek

Az első számú újévi fogadalmam…

…hogy nem fogadkozom többet, mert úgyse tartom be. Itt van például az a fogadalmam, hogy nem veszek több könyvet a Könyvfesztiválig, és nézzétek meg mi lett belőle! Először ott volt a Halhatatlan, most meg itt vannak ők:

A hajdani Los Angeles partvidékét elöntötte a tenger. Észak-Amerika két nemzetre szakadt; a Köztársaság hadban áll a Kolóniákkal. A jómódú környéken, az elithez tartozó családba született, tizenöt éves June kivételes tehetség. kötelességtudó, szenvedélyes, a haza iránt elkötelezett, nyitva áll előtte az út a Köztársaság legmagasabb katonai köreibe. A Lake Szektorban, a nyomornegyedben született, tizenöt éves Day a Köztársaság legkeresettebb bűnözője. De a szándékai korántsem olyan elítélendők, mint azt gondolnánk. Ők ketten két külön világban élnek, és talán sosem keresztezné egymást az útjuk, ám egy nap June bátyja gyilkosság áldozatává válik. Az első számú gyanúsított Day lesz. Ezzel kezdetét veszi a mindent eldöntő macska-egér játék, melyben Day kétségbeesett versenyt fut a családja életéért, miközben June elszántan igyekszik megbosszulni bátyja halálát. De az események megdöbbentő fordulatot vesznek. Rájönnek, kettejükben van valami közös, és azt is megtudják, milyen messzire hajlandó elmenni a hatalom, hogy megőrizze titkait.

 Bár ha nagyon akarom, ráfoghatom, hogy karácsonyra kaptam anyukámtól, de valójában ez egy hirtelen felindulásból elkövetett könyvvásárlás volt. Hirtelen rám jött, hogy én disztópiát akarok olvasni és ez olyan érdekesnek tűnt meg jókat is hallottam róla. És mielőtt még logikusan végig gondoltam volna, már meg is nyomtam a megrendelem gombot. Aztán jött anya azzal, hogy karácsonyra pénzt fogok kapni amit szigorúan könyvre kell költenem (ugyanis a látszat ellenére elég spórolós vagyok), én meg felajánlottam, hogy számítson ez annak a könyvnek és akkor hozzá se nyúlok karácsonyig. Szóval ez egy ajándék könyv, fogjuk rá.
De most, hogy már kábé a közepén tartok, úgy döntöttem visszatérek a régi jól bevált módszerhez, hogy akár hónapokig kerülgetek egy könyvet mielőtt megveszem. Egyrészt olcsóbb, másrészt a legtöbb nagy kedvenc könyvemmel mikor először találkoztam nem is akartam elolvasni, aztán egyszer csak bekattant, hogy ez nekem mégis kell.

Cassandra Palmer élete koránt sem átlagos. Látomásai véletlenszerűen felvillantják neki a múlt vagy a jövő fontos pillanatait. Emiatt figyel fel rá és rabolja el Tony, a több száz éves vámpír. Hatalmat akar Cassie látomásaiból – mindent tudni akar üzletfeleiről, pedig azt még nem is sejti, hogy a szellemek szintén kapcsolatot tudnak teremteni a lánnyal. Két évvel Tonytól való szökése után Cassandra halálos fenyegetést kap. Ezzel véget érnek az unalmas hétköznapok, menekülnie kell a vámpírok elől. De nem csak nevelője üldözi, nyomába erednek más vámpír nagymesterek, hadmágusok, sötét varázslók és boszorkányok is.
De vajon mit akarnak a fiatal, ártatlan lánytól? Mi köze mindennek Carcassone várának kínzókamráihoz, ahová Cassie látomásai újabban vezetnek? Sikerül-e kideríteni, valójában mi történt pontosan a húsz évvel korábban elhunyt szüleivel?



A Megérint a sötétséget a Könyvudvarban vettem, mikor ott nézelődtem ajándékok után. Nagy bizodalmam van benne, mert jó ideje kerülgetem már.Aztán valahogy a nagy kerülgetés közben összekevertem egy másik könyvvel, ami annyira nem jó és már majdnem lemondtam róla. De mikor beleolvastam rájöttem tévedésemre, és ennek annyira megörültem, hogy a kezembe maradt.




A Frankensteinre az egyetlen mentségem, hogy 300 Ft volt.







Van még egy könyv amire nagyon fáj a fogam, csak arra várok, hogy jól leakciózzák, és elmondhassam, hogy visszautasíthatatlan ajánlat volt. Meg ugye, ha jó lesz, akkor Karen Chance-es könyv folytatásai is kelleni fognak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése